Wat kost het?

Voor onze vereniging gelden de volgende tarieven:

• Voorlopig Bewijs Lidmaatschap (VBL = VISpas) € 32,50
    (formulieren liggen bij Van der Goot Kampeer-, Water- en Hengelsport in de winkel)
  • VISpas voor leden van 14 jaar en ouder incl. 4x Fisk & Wetter zonder machtiging € 35,00
  • VISpas voor leden van 14 jaar en ouder inclusief 4x Fisk & Wetter met machtiging € 30,00

Daarnaast ontvangt ieder aangesloten lid 2 x per jaar de regio-editie van Het Visblad gratis. Voor de resterende 6 edities van Het Visblad betaalt u nu slechts € 8,75. Wilt u profiteren van deze actie dan dient u dit z.s.m. door te geven via jvdgoot@hetnet.nl.

• Extra VISpas/Sublid zonder machtiging € 20,00
    Bij automatische incasso het volgende jaar 5 euro goedkoper
  • Extra VISpas/Sublid met machtiging € 15,00
  • JeugdVISpas voor leden jonger dan 14 jaar € 15,00
  • Jeugdvergunning voor leden jonger dan 14 jaar Gratis
    Voor bovenstaande geld dat de leeftijd voor 1 januari van het betreffende jaar bereikt moet zijn.
  • Donateurs en leden € 15,00
  • Weekvergunning € 10,00

U heeft een machtiging afgegeven

Het verschuldigde bedrag voor de vispas wordt van uw rekening afgeschreven. De vispas bezorgen wij bij u thuis.

U heeft GEEN machtiging afgegeven
Wanneer u geen machtiging voor het verschuldigde bedrag voor de vispas heeft afgegeven, dan kunt u de vispas ophalen bij ons verkoopadres.

Vult u een machtiging voor automatische incasso van het verschuldigde bedrag in, dan bespaart u in het vervolg € 2,50 en u krijgt de VISpas thuis bezorgd.