Fotowedstrijd: doe mee!

Er wordt weer volop gevist deze zomer! En daar willen we als Workumer Sport Vis Club iets tegenover stellen. Heb je mooie foto's van jouw vangsten kunnen maken? Stuur deze dan op naar ledenbeheer@hsv-workum.nl en ding mee naar leuke prijzen. De eerste prijs is een taart met daarop jouw winnende foto! Let op: het gaat er niet om wie de grootste vis heeft binnen gehengeld. Ook maakt het niet uit welke soort vis je hebt gevangen. De foto's zullen worden beoordeeld op punten als compositie, kadering en scherpte.

Inzendingen kunnen worden gestuurd t/m 31 december 2018 en zullen op de website worden geplaatst. Deelname is alleen voor leden!

Naast de fotowedstrijd is er ook de kanjercompetitie! Lees meer hierover via deze link.