STEUN ONS VIA LEDENSPONSORING RABOBANK SNEEK-ZWF

Zondag, 9 december 2018

Ook dit jaar doet de Workumer SportVis Club mee aan de actie Ledensponsoring Rabobank Sneek-ZuidwestFriesland. Met deze actie kunnen leden van de bank stemmen op een vereniging of stichting die zij een warm hart toedragen. Voor elke stem op ons krijgen wij 5 euro van de Rabobank. Stemmen kan van 1 december 2018 tot en met 31 januari 2019 via de website rabo.nl/sneek-zwf/ledensponsoring. Als bestuur willen we jullie vragen om op ons te stemmen, zodat wij met die bijdrage weer leuke activiteiten kunnen organiseren voor u als lid!

Meedoen is heel simpel:

• Stap 2 : Kies voor tabblad “stembiljet” en vul alle gegevens in (de code van de Workumer SportVis Club, die je moet invullen is RLS260)
  • Stap 3 : Klik op verzenden ( Als u een bevestiging in uw mailbox heeft ontvangen dan is uw stem verwerkt)

Als u nog geen lid bent van de Rabobank (een rekening hebben is geen lidmaatschap, maar lid worden is heel simpel en is gratis.
U krijgt elk kwartaal een ledenmagazine opgestuurd dat is alles.) U kunt via dit stemformulier lid worden, simpeler kan het niet!

Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking!
En zegt het voort!!!

Met vriendelijke groet,