UITNODIGING ROOFVISDAG WORKUM, 14 NOVEMBER 2021

Woensdag, 1 september 2021

Op zondag 14 november organiseert de Workumer visclub opnieuw de jaarlijkse roofviswedstrijd voor zijn leden. Deze onderlinge roofviswedstrijd vindt plaats in de binnenwateren van Workum, net als bij eerdere edities (onder voorbehoud van Corona-ontwikkelingen). Ook de jeugd kan meedoen! Als je 12 jaar of ouder bent, mag je zelfstandig meedoen. Ben je jonger dan 12 jaar dan mag je ook meedoen, maar dan onder begeleiding van een ouder iemand. Bij dezen nodigen wij je uit om mee te doen. Lees verder voor meer info!

Gerrit Swart
Aanvang om 8.45 uur achter de Action op de Stedspôle. Het vertrek gaat volgens loting. Er wordt gevist van 9.00 uur tot 15.00 uur. Als deelnemer wordt u uiterlijk om 15.15 uur terug verwacht in Eetcafé De Witte Herbergh, waar u een hapje en een drankje wordt aangeboden door de hengelsportvereniging. Vanzelfsprekend vindt hier ook de prijsuitreiking plaats.

Let op: dit alles is onder voorbehoud i.v.m de Corona-ontwikkelingen en de daarbij geldende maatregelen.
De prijsuitreiking vindt plaats in Eetcafé De Witte Herbergh. Volgens de geldende regels heb je een coronabewijs nodig om naar binnen te mogen. Je kan een coronabewijs maken met CoronaCheck als: je bent gevaccineerd, uit een test blijkt dat je geen corona had of als uit een test blijkt dat je corona hebt gehad en bent hersteld. Een bewijs op papier is handig als je geen smartphone hebt.

Geef je snel op, want vol is vol!
Wil je meedoen, dan kun je je via deze link aanmelden!

Personen die zich al hebben aangemeld:
  1. Johan van der Goot
  2. Jesse van der Werf (afgemeld)
  3. Danny van der Heide
  27. Robin de Haan
  28. Sam van der Veen
  29. Siem de Vries

Voor het reglement, klik hier: