ROOFVISDAG WORKUM, 28 OKTOBER 2018

Zondag, 28 oktober 2018 (09:00)

Binnenwateren Workum

Op zondag 28 oktober organiseert de Workumer visclub een roofviswedstrijd voor zijn leden. Het evenement vindt plaats in de binnenwateren van Workum. De opzet van het evenement zal dit jaar anders zijn dan voorgaande jaren. Bij dezen nodigen wij u uit om mee te doen. Lees verder voor meer info!

Aanvang om 8.45 uur achter de Action op de Stedspôle. Het vertrek gaat volgens loting. Er wordt gevist van 9.00 uur tot 15.00 uur. Als deelnemer wordt u uiterlijk om 15.15 uur terug verwacht in Eetcafé De Witte Herbergh, waar lekkere belegde broodjes en soep op u wachten. Hierbij krijgt u 3 consumpties aangeboden door de hengelsportvereniging. Vanzelfsprekend vindt hier ook de prijsuitreiking plaats.

Geef je snel op, want vol is vol! Wil je meedoen, dan kun je je via deze link aanmelden!
Voor het reglement, klik hier.