Aanmelden Roofvisdag 2018

Op zondag 28 oktober organiseert de Workumer visclub een roofviswedstrijd voor zijn leden. Het evenement vindt plaats in de binnenwateren van Workum. De opzet van het evenement zal dit jaar anders zijn dan voorgaande jaren. Lees hiervoor het reglement. U kunt zich al opgeven! Wilt u meedoen, dan kunt u zich via het formulier onderaan deze pagina aanmelden!

Aanvang om 8.45 uur achter de Action op de Stedspôle. Het vertrek gaat volgens loting. Er wordt gevist van 9.00 uur tot 15.00 uur. De deelnemers worden uiterlijk om 15.15 uur terug verwacht in Eetcafé De Witte Herbergh, waar een hapje en drankje wordt aangeboden door de hengelsportvereniging. Vanzelfsprekend vindt hier ook de prijsuitreiking plaats.

We hopen op veel deelname. Geef je snel op, want vol is vol! Voor het reglement, klik hier:

Personen die zich al hebben aangemeld:

1. Siem Vos
  2. Hjalmar Zwaga
  3. Johan van der Goot
  4. Paul Koldewijn
  5. Arjan Hoekstra
  6. Sietze Hendriks
  7. Will van der Werff
  8. Jan Klein
  9. Klaas Boersma
  10. Siem de Vries
  11. Djoey Perridon
  12. Theo Galema
  13. Jeremy Kamstra
  14. Danny van der Heide
  15. Wierd van der Zee
  16. Thomas van der Goot
  17. Dylano Westerhuis
  18. Herman Westerhuis

Vul hieronder je gegevens in om je aan te melden voor het evenement Roofvisdag Workum, 28 oktober en klik op 'Verzenden'.