Aanmelden Roofvisdag 2020

UPDATE: De roofvisdag 2020 is geannuleerd.

Op zondag 29 november 21 februari 2021 organiseert de Workumer visclub opnieuw de jaarlijkse roofviswedstrijd voor zijn leden. Deze onderlinge roofviswedstrijd vindt plaats in de binnenwateren van Workum, net als bij de editie van vorig jaar. Ook de jeugd kan meedoen! Als je 12 jaar of ouder bent, mag je zelfstandig meedoen. Ben je jonger dan 12 jaar dan mag je ook meedoen, maar dan onder begeleiding van een ouder iemand.

Aanvang om 8.45 uur achter de Action op de Stedspôle. Het vertrek gaat volgens loting. Er wordt gevist van 9.00 uur tot 15.00 uur. Als deelnemer wordt u uiterlijk om 15.15 uur terug verwacht in Eetcafé De Witte Herbergh, waar u een hapje en een drankje wordt aangeboden door de hengelsportvereniging. Vanzelfsprekend vindt hier ook de prijsuitreiking plaats.

Let op: dit alles is onder voorbehoud i.v.m de Corona-ontwikkelingen en de daarbij geldende maatregelen.

Je kunt je al opgeven! Wil je meedoen, dan kun je je via het formulier onderaan deze pagina aanmelden! Wij hopen op een gezellige dag! Tot dan!

Voor het reglement, klik hier:

Personen die zich al hebben aangemeld:
  1. Sytse Jan Wouda
  2. Danny van der Heide
  3. Theunis Wouda
  4. Sijbren van der Velde
  5. Johan van der Goot
  6. Tonnie Smits
  7. Jeremy Kamstra
  8. Tijn Atsma
  9. Evert Sjoerds

Vul hieronder je gegevens in om je aan te melden voor de onderlinge Roofviswedstrijd Workum, 29 november en klik op 'Verzenden'.

Foutmelding

Voor- en achternaam:
E-mailadres:
Lid van hengelsportvereniging:
Lidmaatschapsnummer:
Ik vis onder begeleiding van (alleen invullen als je jonger bent dan 12 jaar):