Hoi! Heb je even?

Binnen onze vereniging zijn momenteel verschillende vrijwilligersfuncties. En daarom zoeken wij jou! Bij de functies horen een aantal vaste taken. Maar daarnaast heb je veel vrijheid in hoe jij invulling wilt geven aan wat je met en voor de vereniging doet. Vind jij het bijvoorbeeld leuk om activiteiten te organiseren? Wordt je enthousiast van het betrekken van de jeugd bij de sport, of denk je graag op regionaal niveau mee over de toekomst van de Sportvisserij? Denk dan eens na over een bestuursfunctie bij onze club. De tijd die we van je vragen valt best te overzien. Het is vooral belangrijk dat je er plezier in hebt om met de vereniging bezig te zijn. En lijkt het je leuk, maar twijfel je om het in je eentje te doen? Stel het eens voor aan een vriend/vriendin en misschien vormen jullie binnenkort samen wel het nieuwe hart van de vereniging!

Wat zijn de (vaste) taken van de Voorzitter?

1: Je bent het aanspreekpunt van de vereniging;
2: Je leidt de ledenvergadering;
4: 5 keer per jaar woon je een vergadering bij van Sportvisserij Fryslan

Wat doe je als Secretaris?

1: De post van Sportvisserij Fryslan of Nederland komt bij jou binnen;
2: Je maakt de notulen van de ledenvergadering;

En als Penningmeester?

1: Je houdt de ledenadministratie bij (verhuizingen of stopzetten van lidmaatschappen);
2: Je maakt het financieel jaarverslag
4: 5 keer per jaar woon je een vergadering bij van Sportvisserij Fryslan

Lijkt het je leuk om deel uit te maken van het bestuur van onze vereniging, neem dan contact met ons op via ledenbeheer@hsv-workum.nl of via het algemene contactformulier.