Roofvisdag 2023

Op zondag 29 oktober 2023 organiseert de Workumer visclub opnieuw de jaarlijkse roofviswedstrijd voor zijn leden. Deze onderlinge roofviswedstrijd vindt plaats in de binnenwateren van Workum. Ook de jeugd kan meedoen! Als je 12 jaar of ouder bent, mag je zelfstandig meedoen. Ben je jonger dan 12 jaar dan mag je ook meedoen, maar dan onder begeleiding van een ouder iemand.

Aanvang om 8.45 uur achter de Action op de Stedspôle. Het vertrek gaat volgens loting. Er wordt gevist van 9.00 uur tot 15.00 uur. Als deelnemer wordt u uiterlijk om 15.15 uur terug verwacht in De Heeren van Heeres (de voormalige Witte Herbergh), waar u een hapje en een drankje wordt aangeboden door de hengelsportvereniging. Vanzelfsprekend vindt hier ook de prijsuitreiking plaats.

Je kunt je al opgeven! Wil je meedoen, dan kun je je via het formulier onderaan deze pagina aanmelden! Wij hopen op een gezellige dag! Tot dan!

Voor het reglement, klik hier:

Personen die zich al hebben aangemeld:
  1. Evert Hiemstra
  33. Jort van der Goot
  34. Noah Pachciarek
  35. Sabina Pachciarek

Vul hieronder je gegevens in om je aan te melden voor de onderlinge Roofviswedstrijd Workum, 29 oktober en klik op 'Verzenden'. (inschrijving gesloten)