UITNODIGING FOREL- EN STEURVISSEN, LUTTELGEEST, ZAT 13 MEI

Dinsdag, 18 april 2023

Zaterdag 13 mei gooien we met de Workumer SportVis Club een hengeltje uit bij Forelwereld in Luttelgeest (De Orchideeën Hoeve). Net als voorgaande jaren zullen we gaan vissen op forel en steur. De bedoeling is om vanaf 12:00 uur te gaan vissen (aanvang 11:45 uur) tot 16:00 uur. Na het vissen is er een barbecue. Bij de introductie / uitleg krijgt een ieder een welkomstdrankje naar keuze. Het vissen en de barbecue wordt door de Workumer SportVis Club aangeboden. Verdere consumpties zijn voor ieders eigen rekening.

Deelname is alleen voor leden van de Workumer SportVis Club. Opgeven kan via ledenbeheer@hsv-workum.nl met de vermelding waar je graag op wilt vissen; forel of steur. Het is ook mogelijk om je op te geven bij Johan van der Goot in de winkel (Van Der Goot Kampeer, Water- en Hengelsport, Noard 7, Workum)

Voor informatie zie de website www.forelwereld.nl

Waar moet je zijn?

Forelwereld