Privacybeleid (AVG)

Privacy Policy van de Workumer SportVis Club, gevestigd te Workum en ingeschreven in het handelsregister van de K.v.K. onder nummer 40002975. Deze privacy policy omschrijft welke persoonsgegevens wij verwerken wanneer je lid wordt van W.S.V.C. en voor welke doeleinden deze persoonsgegevens worden gebruikt.

1. GEBRUIK VAN PERSOONSGEGEVENS

1.1 Wanneer je het Aanmeldingsformulier invult, te vinden op www.hsv-workum.nl, vragen wij persoonsgegevens van je omdat je lid wordt van de Workumer SportVis Club.

1.2 Wij verzamelen de volgende (persoons)gegevens:
(a) naam;
(b) adres;
(c) e-mailadres;
(d) telefoonnummer;
(e) geboortedatum;
(f) geslacht;

Wij gebruiken deze gegevens om:
(a) het lidmaatschap te effectueren;
(b) nieuwsbrieven te verzenden;
(c) contact met je op te nemen of te onderhouden;
(d) de dienstverlening te verbeteren.

2.2 Wanneer informatie zou worden gegeven of uitgelezen en dit niet strikt noodzakelijk is voor de uitvoering van de communicatie met je of voor een specifiek door je gevraagde dienst, word je vooraf geïnformeerd en wordt je toestemming gevraagd door het secretariaat.

3. INFORMATIE, WIJZIGING EN BEZWAAR

3.1 Je kunt contact opnemen via ledenbeheer@hsv-workum.nl voor:
(a) meer informatie over de wijze waarop wij persoonsgegevens verwerken;
(b) vragen naar aanleiding van deze privacy policy;