'WELKOM IN WORKUM' - TROLLEN VOOR DE JEUGD

Dinsdag, 14 juli 2015

Op zaterdag 27 juni in het Welkom in Workum weekend hadden wij van hengelsportvereniging Workum weer een trolochtend voor de jeugd. Er waren drie vrijwilligers die hun boot beschikbaar stelden en daar zijn wij als hengelsportvereniging natuurlijk erg blij mee! Want zonder vrijwilligers zijn we nergens.

De jeugd hoefde zich niet op te geven en kon zo instappen in de boten. Onderweg kregen ze enige uitleg over het trollen. Het trollen begon om 9 uur s'morgens en duurde tot 12 uur in de middag. Jammer genoeg viel het aantal aanmeldingen deze ochtend tegen. Misschien is dat voor ons aanleiding om te kijken naar een andere locatie voor volgend jaar. Hoewel er met 1 snoek van 80 cm niet veel werd gevangen, kunnen we toch terugkijken op een geslaagde dag.

De foto's van deze ochtend zijn hier te bewonderen.