WINNAARS KANJERCOMPETITIE 2012 BEKEND

Woensdag, 24 april 2013

De winnaars van de Kanjercompetitie 2012 zijn tijdens de ledenvergadering van 18 april bekend gemaakt. De prijs voor langste Snoekbaars ging naar R. Hoekstra, Okkema ging aan de haal met de prijs voor de Snoek en E. Hiemstra ving afgelopen jaar de grootste Baars. De prijs voor de grootste Karper ging naar C. Verbeek.

Verder was er tijdens de ledenvergadering aandacht voor het verslag van de financiële huishouding, de introductie van de nieuwe website door R. Hiemstra en de oproep om foto's en verhalen vooral te delen ten behoeve van de website en Fisk & Wetter.

De volledige notulen zijn hier te raadplegen.

Ook waren er vragen omtrent het al dan niet bij je mogen hebben van levend aas. De uitleg van de jurist van Sportvisserij Nederland omtrent dit vraagstuk is hier te raadplegen.