UITNODIGING ALGEMENE LEDENVERGADERING 2022, STADSCAFÉ DE SMIDTE - 16 MAART

Vrijdag, 14 januari 2022

Het is weer bijna tijd voor de Algemene Ledervergadering van de WSVC. Hierin blikken we terug op 2021 (en verder) en zal er aandacht zijn voor de financiële huishouding, het benoemen van een nieuwe kascommissie en een voorgestelde bestuurswissel. Verder worden natuurlijk de prijzen voor de Kanjercompetitie uitgereikt, voor verschillende jaargangen! Ter afsluiting is er een verloting waarbij ook nog eens mooie prijzen te winnen zijn! Bij dezen willen we u als lid graag uitnodigen om erbij te zijn! Graag tot ziens op woensdag 16 maart om 20.00 uur in Stadscafé de Smidte.

De agenda:

1. Opening
2. Mededelingen
3. Notulen algemene ledenvergadering 2019
4. Financieel jaarverslag 2019, 2020 en 2021
- Verslag kascommissie
- Benoeming nieuwe kascommissie

5. Uitreiking prijzen kanjercompetitie 2019, 2020 en 2021
6. PAUZE met verloting
7. Bestuursverkiezing:
Aftredend als voorzitter en niet herkiesbaar Klaas Boersma
Voorstel bestuur: Evert Hiemstra
Aftredend als secretaris en niet herkiesbaar Siem Vos
Voorstel bestuur: Sam van der Veen
Aftredend als penningmeester en niet herkiesbaar Johan van der Goot
Voor deze functie is een vacature
Eventuele (tegen)kandidaten kunnen zich uiterlijk een uur voor aanvang vergadering
melden bij de voorzitter.

8. Rondvraag
9. Sluiting