JEUGDVISWEDSTRIJD WORKUM BRUIST, 24 APRIL 2022

Donderdag, 28 april 2022

Afgelopen zondag 24 april hebben wij, de Workumer Sportvisclub, in samenwerking met 'Workum Bruist' een jeugdviswedstrijd georganiseerd. De viswedstrijd vond plaats bij de Stedspôle, in het water aldaar. We hadden een opkomst van 15 jeugdvissers. Door hun enthousiasme, het mooie weer én de aanwezigheid van hun ouders werd het een fantastische middag. We zijn om half twee begonnen tot de klok van drie. Helaas werd er niet veel gevangen, maar toch haalden de jonge vissers zes vissen boven water. Eén van de vissen was met een lengte van 40 cm de grootste vangst van de dag, gevangen door Tim. Hiermee sleepte hij de prijs binnen voor de grootse vis. Noah werd eerste met een totale lengte van 54,5 cm aan vis. De tweede plek was voor Tim met zijn vangst van 40 cm. De derde plaats was voor Fimme met een lengte van 15 cm. Na de prijsuitreiking werden alle deelnemers op een lekker ijsje getrakteerd. Al met al een zeer geslaagde middag die zeker voor herhaling vatbaar is!

De foto's zijn hier te bewonderen!