HSV 'ONS GENOEGEN' MAKKUM E.O. ALWEER 50 JAAR!

Woensdag, 2 april 2014

HSV 'Ons Genoegen' Makkum e.o. bestaat alweer 50 jaar! Om dit niet ongemerkt voorbij te laten gaan viert onze naburige en bevriende visvereniging hun jubileum met een spectaculaire benefietwedstrijd t.b.v. Stichting Peuterfonds.

De benefiet viswedstrijd:

zaterdag 19 april 2014

De benefietwedstrijd wordt gevist in de Workumertrekvaart tussen Tjerkwerd en Workum, met plaats voor 150 witvissers, verdeeld over 5 vakken van 30 stekken.
Er zijn grote prijzen te winnen met o.a. een week lang vakantie voor 6 personen in een luxe bungalow op Beachresort Makkum, een geldprijs van €250,00, mooie hengelsportprijzen, boodschappenpakketten, vleesprijzen, dagjes sloepvaren en vele andere prijzenpakketten.

De prijzen per vak zijn 1 : 3. Tevens is er na afloop nog een gratis verloting voor alle deelnemers.

Met uw inleg en een bijdrage van HSV 'Ons Genoegen' wordt er een bedrag gedoneerd van tenminste € 5000,- aan Stichting PeuterFonds. De doelstelling van Stichting PeuterFonds is om kinderen met gezondheidsproblemen in de leeftijdscategorie van 5 tot 15 jaar, de dag van hun leven te bezorgen met een hengelsportgerelateerde natuurbeleving.

Ook meevissen? Schrijf je dan snel in >>

Marco Kraal, bekend van VisTV en ambassadeur van Stichting PeuterFonds is aanwezig om de cheque in ontvangst te nemen.

Meer informatie over de benefietwedstrijd vindt u op www.hsv-makkum.nl